دانلود بازی Max Payne 3 نسخه RELOADED برای Pc

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
12:15
شنبه 20 خرداد 1391

Max Payne 3-RELOADED| 10.2 Gb

Max Payne 3-RELOADED


Year: 2012 | Genre: Action (Shooter) / 3D / 3rd Person | Platform: PC | Language: English, Multi8
Publisher: Rockstar Games | Developer: Rockstar Vancouver

نسخه ویژه کم حجم شده بدون کم کردن مرحله ها و با کیفیت فوق العاده بالا در فیلم ها

پچ جدید بازی اضافه گردید

نقد کوتاه:بازی ادامه ی داستان شماره دوم مکس پین را روایت میکند : مکس کارش را در نیویورک ول میکند و به دارو آرام بخش معتاد شده است ، بازی بار دیگر سعی دارد نقطه ی سیاه دیگری از زندگی مکس پین را به رخ بازیباز بکشد ، مکس پین باز هم تنهاست و زندگی خود را با نا امیدی و افسردگی به سر میبرد ، بعد از گذشت مدت زیادی از خبر ساخت بازی هنوز به سوالات پاسخ داده نشده است ! راکستار بیشتر از این به داستان اشاره نکرده است ، ولی با توجه به اسکرین شات ها میتوان به این پی برد که مکس پین در قسمت هایی از این بازی به گذشته خود باز میگردد و داستان خود را روایت میکند.

به هنگام پرش اگه شما به دیوار بخورید جانتان کم میشود و خیلی واقعی ساخته شده,هوش مصنوعی بازی هیچ نقصی نداره و راک از نظره گرافیک گیم پلی و تقریبا داستان هیچی کم نزاشته!تکسچر های بازی عالی هستند و تیرانداری بازی خیلی جذاب است و اصلحه های متنوع تو بازی هستند!ولی داستان این نسخه شمارو واقعا نامید میکنه!!دیگه جذابیت داستان گذشته نیست!!حدود 10 11 ساعت گیم پلی توپ در بازی وجود داره!ولی بازم میگم که داستان بازی شمارو راضی نمیکنه و مطمعنا شما رو سرد میکنه!حال شما هم باید امتحان کنید ای نسخه رو بعد نظرتون رو بدید!! برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید….

Max Payne 3 continues the tale of former New York City detective, Max Payne. Still haunted by the memories of his traumatic past, Max begins a new life working private security protecting a wealthy industrialist and his family in Sao Paulo, Brazil. When gangs target the family under his protection, Max is forced to fight to save his clients and clear his name, in a bid to, once and for all, rid himself of the demons that have tortured him for far too long.This dark, gritty action game utilizes cutting edge technology for a seamless, cinematic action experience. The game boasts highly-refined gameplay with an extensive range of realistic weaponry, an intelligent cover system and sophisticated Bullet-Time mechanics.In addition to an expansive single-player campaign, Max Payne 3 introduce to the series a multiplayer experience. This online mode dynamically alters maps and mode progression for all players in a match. Along with traditional multiplayer modes, Max Payne 3 also includes a deep reward and leveling system, persistent clans and multiple strategic load-out options

 

 

وجود چنین بازی ای باعث شد که ساخته های سم لیک(Max Payne 1 , Max Payne 2)  به بازی های ماندگار تبدیل شوند. اما در نسخه سوم این بازی دیگر خبری از سم لیک و استودیوی بازی سازی Remedy نیست. Rockstar تنها صاحب امتیاز عنوان Max Payne است و به همین دلیل قصد دارد تا ادامه ای دیگر برای داستان مکس پین خلق کند. Rockstar هنوز اطلاعات زیادی را درباره این بازی منتشر نکرده است. اما از اطلاعات منتشر شده می توان کمی به خط داستانی بازی پی برد. روز و شب برای او تفاوتی ندارد. همه جا تاریک است. گناه، مستی و مرگ از زمان های گذشته همراه اوست، اوقاتی که او را به شدت عذاب می دهند. مکس در سیاهی زندگی اش گم شده است. تنها و درمانده به سمت آینده ای نامعلوم پیش می رود. او دیگر کسی را در زندگی ندارد و به همین دلیل هر روز آرزوی مرگ می کند، اما دلایلی وجود دارند که او هنوز زنده است. مکس برای رهایی از گذشته اش، نیویورک را ترک کرده است و به سائوپائولو یکی از شهرهای برزیل آمده است. اما اینجا هم همان رنگ و بوی گذشته را دارد. فقر، فساد، مواد مخدر، انسان های بی گناهی که در دام این ماده خطرناک گرفتار شده اند باز هم در اطراف او وجود دارند. همان طور که مشخص است، فضای تاریک نسخه های گذشته به خوبی در بازی وجود دارد.
فضای تاریک بازی بسیار بیشتر از نسخه های گذشته خواهد بود و بازیکن را در مرحله ای جدید از زندگی مکس پین قرار می دهد. اما از تصاویری که تاکنون از بازی منتشر شده است، چنین مسئله ای در آن ها دیده نمی شود. البته کمی زود است که فقط با دیدن چند عکس درباره بازی تصمیم گیری کرد. همان طور که گفته شد بازی در ساوپائولو اتفاق می افتد. این شهر یکی از بزرگ ترین مکان هایی است که در آن خلاف، جرم و جنایت و مواد مخدر حرف اول را می زنند. اکنون دوازده سال از ماجراهای مکس می گذرد و او در مکان های خاکستری تری نسبت به گذشته قرار دارد. مسکن های مختلف سلاحی هایی هستند که مکس از آن ها برای تسکین دردهایش استفاده می کند. سازندگان بازی اعلام کرده اند که جو بازی به شدت روانشناسانه خواهد بود. این دقیقا همان چیزی است که بدنه اصلی سری بازی های Max Payne را تشکیل داده است. مکس پین در این بازی عضو نیروی امنیتی یک خانواده است. اما اتفاقاتی رخ می دهند که مکس را مجبور به مبارزه می کنند. طبق گفته های Rockstar سبک این بازی مانند گذشته اشکن سوم-شخص خواهد بود. هنوز مشخص نیست که چه امکانات و قابلیت های جدیدی به گیم پلی بازی اضافه شده اند، اما Rockstar اعلام کرد که تمام عوامل موفقیت آمیز نسخه های قبلی مانند استفاده از صحنه های آهسته (Bullet-Time) و همچنین خشونت بسیار بالا به همراه صحنه های دلخراش در بازی وجود خواهند داشت.

 

max payne 3max payne 3max payne 3

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 1857
بازدید : 1857

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود